Monday 3 June 2013

pratikum aadk dang wang

as salam 

alhamdulillah diberi kesempatan utk menaip blog smbil mencuri line wifi yg ade. ini semuanye suda ketentuan tuhan, jika die tidak membenarkan aku menulis sudah tentu aku punyai ganguan tenet, tp semua nye bjalan lancar dan tenet yg dicuri pon sgt excellent menjalankan tgungjwbnye... betol ke tidok??? hahaha 

ok diteruskan lagi... ini adalah mngu terahir ku menjalankan praktikum yang telah diamanAh bg mencukupi syarat yg ditetapkan oleh pihak kolej, bg meluluskan sijil diploma ku.. oleh itu nak atau x, terpaksa aku menghadap dgn bangun pagi seawal kol 5.30  dan drive ke KTM KEPONG.. tidak cukup dgn itu , setiba di station aku perlu menjalani satu latihan kawad kaki utk sampi ke ofice yg mengambil masa 10minit.. dan alhmdulillah aku xpenah lambat dtg keje, tp !! arinie je KTM buat hal... aku lmbat setengah jam, bkn tue je kene berdiri plak slma sejam kt dlm tue k!! never mind .. its no your fall abrina..ktm tue punye salah T_T 

SO BOLEY X DIKETEGORI KN YG AKU XPENAH DTG LAMBAT??

Alhamdulillah skali lagi, aku telah pon menghabiskan syarat yg diingin kan. dan hari ini dan setiap ari aku menjadi org bodo yg hobinye melanguk  ! hahaha

ok nk citer sikit before tue, aku mohon AADK dang wangi atas sebab dieorg aktiv.. walopon mendapat bebelan dri mak aku sbb mohon jauh bebenorkan, akhirnya bende tue berbaloi.. sumpah aku dpt byk pengalaman n yg xtau aku boley tau! ooohh hebat nye aku! hahaha

btw staf situ giler gempak same2 mereng! hahaha sgt sporting enjoy n yg paling penting bykk membantu n mesraaaa ^_____^ sgt senang ....xkire la tua or muda, actly aku dpt bos yg mude cik diana nama diberi , sweet n die pon mental mcm bebudak opis.. hahahah  *kalo die baca nie gasak aku..hahaha

kdg2 terasa malu n rendah diri, sbb dieorg plak yg cari klien tok aku, dan septtnye aku yg kene carii ..huhu
pada minggu first mmg aku seorg yg pemlu, dan ku sendiri mnyedari iu! hahaha semua staf ckp aku lembut..ok, anda semua tidak mengenali saya lagi ok! hahaha
then ade tabiat buruk tau bebudak opis nie, iaitu kentut merata2!! ok nie kes lagi 1 , yg korang xtau aku pon ade tabiat itu dgn kengkawan aku.. so jgn sonok sgt membuli aku dgn kentut korang tue..skali aku kentut bru korang semua tau!!! hahahaha

dgn watak yg manja lagi ayu ke opis ini ianya tidak bertahan selamanya...aku hanya bertahan 4minggu je kot! then aku mula mengeluarkan pangai yg sikit agresif, ok relax brader mmg itu aku k... hahahaha

first week actly aku mcm xpercaya tau nie ofis ke pasar?? u know y?? pemakaian, pertuturan n perangai ya Allah gile gempak n selamber badak ko tau x.. kt opis berlari2 ! yg pelik tua muda sesama naik! hahaha syok plak, rase nk men skali .. lepas tue yg ade separuh staf dok sebok men CANDY CRUSH! ok... aku mmg xtau fenomena ape pulak yg timbul, sbb setiap kali dtg opis, bebudak nie akn ckp 'weh mintak nyawa' weh bg ku nyawa' *itu la rutin setiap ari dlm opis nie..wah bagus betol kalo hidup cmtue! hahaha 


adehhh abg2 kakak2 ku nie ..pepun sgt fun practikal ini.. hope one day i will see u allz again :'D







No comments: