Friday 10 May 2013

MUA triple big day

seorg gadis tgh gegeh menulis penulisan nye walopon dilanda idung berair! sila beri perhatian dan penghargaan pd gadis tersebut iaitu SAYA! ~scrottt scrottt

as salam ...

first aku nk ckp aku tgh demam
second aku tgh geram dan bengang
ketiga aku rase nk tido tp gegeh nk menaip.. hohohooo

actly byk sgt yg terpendam dlm lubuh hati ini, namun disbbkan line tenet mcm sipottt babiiii yg xde kaki tue lembap die makin melampau.. utk bln lepas je aku da byr dkt rm100 utk on9 punye pasal! tp hasil haram aku xdpt online sbb ape?? sbb tenet maxis n celcom gilerrr.... dan smpai skg tenet ini sedang sewel, aku pon xtau ape pemasalahn yg telah melanda tiang dieorg tue!!! ok sbnarnye aku bkn nk citer sal nie..skg aku nk citer n share makeup for my big big n tripple big dayy yeahh! mcm nie al kisah...

aku ade tye dgn sis nie, makeup die mmg tiptop gojes giler ku habaq hang! per sesi rm 500 only! mahal sikit xpe jnji puas ati.. laki ko jgk nk nengok..hehe ok pada asalnye cik tunang die nk dgn sis nie la kn..so kiteorg decide nk amik la dua events mean sanding n bertandang.. for nikah aku rase xpyh nk mahal sbb xde org nk tgk! haha lgpon nikah simple touch je kot yg sesuai ... di teruskan lagi, aku mula bertanyakan sis tue , firts die bls ... second?? lenyap terussss... yg aku menyirap sgt dgn die nie sbb xmesra alam ! tau la kan makeup mmg market tp jgn la cam sombonk dow.. igt xmampu ke ?? heyy heyyy.. dgn sikap xputus asa aku n cik tunang kiteorg tgu jwpn die smpai dkt sebulan tau! kalo die xon9 xpe, masalahnye die on9 tp xreply chat yg buat aku musykil giler.. then aku maafkan la kan myb die xprasan.. da sblan pas tue aku tgk die on9, then cpt2 aku antar kt die punye ruang chat.. then tau die bls ape???
 " belum check jadual lagi' 
aku reply , okk nti sis check k.. 
terus x reply!!
esk nye aku antar lgi.. jgn lupe bgtau eh sis.. haram xreply jgk!!! mcm tue ke layan kastemer..sebulan tau aku tgu ko.. btww, aku mmg byk serve makeup or wt ever la, semua owner sgt mesra, siap pgil DEAR  lgi.. 
ape yg lebih mengecewakan lagi, bile aku da tekad nk cari mua lain, semua da full dgn date majlis aku.. nie semua disebabkan sis tue.. sgt mnyesal okeyyy!

ok forget pasal mua kekwat nie.. aku nk share kt korang MUA yg sgt gojes makeup..so u b2b boley la calling2 k.. dan nie diantara mua yg aku da serve :)
              
                        

1. NUEX ~  rm650  die punye makeup mmg da femes n tahap profesional n semua retis telah ditacap oleh nye  anzalna nealofa n dll.. kowang boley search kt google .. aku x amik dgn die coz aku nye date semua da dirembat oleh klien2 die :'(  sila boking awal kalo boleh setaun awal bg mengelak senasib dgn saya ye kengkawan..

 cntik kan !! hehe



2. ZALINA YAAKOB ..sis nie,  makeup die n arga pon not bad msih dlm linkungan bajet .. sis nie da profesional tau boley search fb k.. rate per sesi rm350 utk bride.. if event eggament 250 :)



3. ARRA FINGER .. makeup tunang rm250 ..untuk wedding aku xpasti brpe , tp akn diupdate ok :)




4. DICORIE ANDAMAN  (  0132878377 ): rate makeup rm450 ..profesional mua bridal n magazine
 sentuhan sis nie pon aku sgt minat giler tp al kesah dte mjlis aku tue die da xfree :( pon xdo rezki




5. EMMA PERSONA... aku adelah slh seorg admire sentuhan beliau yg sgttttttt flawww n kebabom cun melecun xcaya nah layan la gmba2 klien die k.. nk puas ati search n robek2 la fb die la ye.. rate per sesi rm550 shj! :O caye x?? sila percaya hehe.. aku jgk terniat nk amik sis nie, tp date mjlis aku tue jgk, adalah mjlis wedding die! so acaner tue pengantin nk makeup pngntin?? hahaha  lagi skali ku dilanda ujian.. oohhhh semua Mua yg aku suke semua telah disapuu habisss.. :'(





                                         seee...sgt flawless tau n softtt je ^______________^




LASTTTTTTTTTTT MUAAAA ISSSSS.....

 LAILA MAJNUNNN UPSS NO!!     KAK LAILA ROHANI OK..HEHEHE

y?? aku sgt giler n interesteddd bile dgr nama sis nie.. hah.. sbb die la pengubat duka lara ku ..mean die akan jdi mua my triple big days okey.. sbnrnye bru je smlm aku call die, heee.. disebbkn da terlambat jumpa sis nie, date sanding pon da full mmg hati agk kecewa sikit la.. btw sis nie ckp date mjlis nikah aku tue je msih free tue pon pagi... sokay la aku bedal je amik die, u know y??? sbb die adelah org yg makeup...

jeng jeng jeng.... taraaaaaaaa...










]

 terus aku cnctc tau knpa la aku xjumpa sis nie awal2 :( apepun alhmdulillah cik tunang suke n die suwuh amik dgn sis nie..sbb die pon da kecewa sgt tgu mua kekwat ttue...

yg lebih xsgka kan makeup die rate rm500 per sesi je!!! sllunye kalo da tahap pro n makeup retis aku bajet dlm rm800 ++ , tp yg nie ?rakyat masih kemampuan so ape slhnye amik ..hehe lgpun sis nie rmai yg HIGHLY RECOMMENDED  ^__^' 

utk fon no die : 0173470335

                                                                     
 btw........

waittt... jgn slh fhm okey, sbb semua mua yg telah aku tulis nie semua nye sgt profesional!! dan arga makeup lebih kurang je..masing2 ade kualiti n style sendiri so pandai2 la korang memilih, yg berkenan .. heehee ~ukur baju diatas bdn sendiri juga perlu dipikirkan jgk ye b2b..


itu shj yg dpt dikongsikan~~~~~ jom tidoooo mimpi jdi pengantinnn :P






No comments: