Friday 20 July 2012

misi pertama da berjaya!

salam ramadhan n slmt mlm..ok dada...hahaha


ok dah2 mlm nie bkn nk citer sal pose esk pgi ke ape, tp sesi luahan rasa yg terbuku dlm kalbu nie :)
smlm 21/7/2012 tcipta lagi 1 sejrah die mane ayah aku di propose!!! wait de minute! bkn aku  dpt mak baru k, tp mr.FH yg propose ayah in-law to be utk bwk ur parentzzz dtg umah, utk sesi orented katanye! hahaha dikire merisik r tue, tanpa bwk cincin -,- (frusttt okies) tp xpe, time tunang kn hade?? ley dpt 2 bentuk lgi aw! hahaha 
Actly, smlm tue bkn hari dirancang pown, tp dsbbkan gurauan mr FH ptg tue mmbawa pada perang dunia ke-4, jd die nk dtg pujok, die cal la makabah aku utk outing geder2 cari mkn, last2 MEDAN MAKAN MPS terpatri tmpat dilamar (igt ye tempat nie,wahai bakal ank2 bunda) hehehe..
 okey xkisah la tempat tue semua yg lebih importantnye bg kiteorg abah aku da setuju pown!!!! alhamdulillah abg!! jum kawinnnn...suke3x ngaa~~~hek3  wlopon time tue mr.FH cuak tahap gaban, sgala skrip yg ditulis B4 nie semua teraborrrrrr abis, entah ape la die ckp!! mate aku da mengeliat da kasi point xjgk phm2..sadiss la ngn awok nie!erghh..tp nasib la abah aku xbyk songehhh! thankz dady kasi kite lampu ijau utk our 1step :)  jgn kt c 2 je kasi lampu ijau, buatnye  2 3 bulan ubah fikiran, masak aku! T_T

noted for abah~ jgn nk rosak plan adik ye :(

ermm balik dari kedai makan tue, syukur sgt..abah xbyk bunyi sohsehsohseh die juz ckp yg elok2 je la dlm keta..(aku pown tersenyum lebar,smbil angan2 kn plamin idaman,hahaha)


sesi mlm pulak antara mak n anak pulak sohseh2 gosip sal hantaran la adat la, date la... ayooo fenin, even tunang je pun tp nk perfect tue sgt2 susah, mklom la pikir kedua2 blah pihak masuk cmpor susah jgk, cerewet sana sini, so kene plan betol2 -,- 

date yg dicadang mak aku ..'11.11.2012 or 2.12.2012' actly ok jgk date nie,tp yg jdi masalah,bile pikir makeup n fotograf tue rasenye da ramai yg book! entah ade ke tidak lgi yg kosong T_T , nk pilih date lain rasenye da xde,sbb aku pun buzy ngan stat clas pastu nk exam lagi ..aishh dugaan2.. nie baru small mater la poblem.ermmmm ape pun setel satu2 dlu :)

No comments: