Monday 23 July 2012

SUPGEARBOX

aslkm..pakcik2 makcik2 kakak2 abg2 n seangkatan dgn nya..aku da xsabar nk update nie bab2 mknan di bln ramadhan yg suguh buat org selera ape2 je yg ade dpn mata, tmasuklah besi jalan kalo boley direbus n lembut ,aku sgup telan jgk !!


mcm nie citenye...td terlintas kt ati nk cari SUPGEARBOX kt makcik google, pastu kuar pulak byk kt blog2, so aku pown teruskan misi nafsu mkn aku nie tok cari tmpt2 de best.. EH, kowang tau ke supgearbox tue hape?? aclty aku pown xbape tau sgt,yg tau mkn je..da sedapkan,kedarah jela..tp yg aku tau benda nie bhagian lutut c lembu..kalo xsalah aku la.. nti u allz nk tau g search balik sejarah die eh..hehe bg kowang yg xtahan ngn pening2 nie,beter xpyh mkn, sbb die akn buat kowang tersangat la pening, tp boley ilangkan dgn kowang minom air limau yg piauuu aww...jgn cmpor ngn air masak( nie pown petua dpt dri blog sape ntah) ..ok?? faham??? ermm bg yg suka lemak2 or lembik2 isi nye mkn la :) sgt sedapppppppp....pastu balik pening lalat ~ haha

Setelah apa yg aku cari dlm tenet td, hasilnye aku terjumpa la kedai gearbox yg dikata ramai oleh pencinta sesawang nie iaitu di warung dusun,bangi..sup gearbox restoren jaring,bandar sunway..pastu kat sup gearbox pantai dalam n kelana jaya..yang nie mcm best n mantop sbb owner die org pendang, kedah ..so patot aku g cuba tempt nie,erti kata lain WAJIB!  da lama sgt xmkn bende alah nie, b4 nie aku mkn kt restoran pantai murni,area gombak..mmg terbaik la beb! pastu owner tue pindah :'( xdpt dikesan ..tpaksa la search tenet meragau cari tmpat lain pulak...tp org cakap,kalo nk mkn bende nie,org utara je buat terbaikkk... ;) tp bg aku, tgk air tangan sape yg masak jgk, kalo aku buat pown mesti terbaik kn..kikikik ..dah la mls nk ckp mkn lagi,penat taip..nie kn bulan pose ,xelok sgt ckp mkn2...hehee


hah..mcm nie la rupenye supgearbox! :)
korang nmpak tulang tue??dlm tue ade lemak tau...so kene hirup pakai straw baru kuar die nye lemak tue... nyum2 ^_^




No comments: