Sunday 12 August 2012

DULU MIRACLE TAB~SKG~ GALAXY TAB :)

SALAM..hey korang..sehat x?? pejam celik pejam bukak bagai lgi bape ari je kite nk raye kan..tp mlm nie aku xdela nk citer pasal baju raye ke lemang ke rendang tok wan ke ape..sbb tue nxt episod la eh aku update gmba baju2, KUIH2 raya sampai muntah k :)

actly mlm nie aku nk citer yg pasal aritue punye smlm, if kowang ade bace yg aku post pasal suprise tue, nie la aku nk wt smbungan nye.. suprise yg ala2 xjadi tue dpt dihidu oleh aku yg MR.FH nie sbenarnye da belikan aku sumting yg penah die janjikan dulu, sbb die ckp if aku dpt result yg die target, aku akn dpt alah tue..now, aku da buktikan, dan die tunai kan :)  patotla masa nk wt suprise tue aku merajok die buat bodoo muke toye mcm nk tampar je! damnn! upenyeee... awakk sgt sweetttt,alololo..hahaha (ayat da dpt kn,manje sikit) ngeh3
btw thanks a lot dear give me sumting yg sgt b'harga, sgt hargai.. tp rasenye brg tue xbape penting,lebih penting pada org yg beri, mcm mana awak sgup bkorban mkn dgn jimat, kuar pown jimat everyting jimat la senang..utk dpt kan alah nie :'( 


GALAXY TAB 7.7


  mybff yg baru..jgn kacau :D

No comments: