Saturday 4 August 2012

ulser pembunohhh hidupku!!!

aslkm...bapak2 ibuk2 semua...

aku pingin amt nk crita sama kamu pasal ulser yg da tawan guwer punyer lidah..entah kapan an seh mau pulih !!! damnnn asal aku ckp seberang nehhh!! =__= adakah di sbbkn lidah aku da penuh ulser so automatik jdi pelattt indon.. ??? hermmm... aku da penat da telan garam setiap masa , ye la nk letak garam kt ulser tue punye la de best, jerit da tentu2 la xhingat...aku rase baru mgu lepas aku da baik dri penyakit wajib nie, tp mgu nie tumboh balikkk..wahh bkn main subur lgi die tumbuh bkali2 kt aku nye lidah ye, aku tau la lam mulut penuh airkan, tp xyah la nk subur sgt :'( sakitttt ! untuk taun nie aku rase da 2kali tumbuh, belom raya lgi tue?? kalo raya aku gerenti mkin subor menyubor la die membenih, ye la kan minom ais je keje..mane xrabak +___+'

even yg tumbuh nie kecil tp efect die teramat la sakit pastu menggugat semua bende yg aku nk ckp...pelat??? tue da jdi kemestian, xcukup tue?? kepala aku akn jdi teleng time mkn... erghhh seksaaaa... aku igt lgi paling teruk aku kene ulser mase skola rendah.. ya alllah, Dia je tauu betapa besar nye lubang tue, smpai dekat sebulan aku xbape nk jamah mknan. hirup sop n mkn lembik2 je mknan, tue pown da mcm org kene patah tengkok..pegi jumpa doc pown, bkn boley wt ape, kasi ubat je! tue pown xbaik2..kite tahap serius jgk la ulser tue..smpai mak aku pown sedih tgk aku mkn, ye laaa... slalu tgk ank die mkn elok2, pastu tetiba kene plak dpt ank pale teleng time mkn! :(  kalo pasal ckp, mmg aku da membisu la... smpai la mulot aku tue da ok...kalo x bhasa isyarat la aku time tue..... serius aku paling menyampah kene penyakit nie, tp nk wt cmne, bende nie xley elak..sbb aku sensetif..actly tgk keturunan jgk, sbb bdasarkan aku nye pgalaman la kan, mak aku nie jenis nie jgkkk..so aku cepat kene :(


~kalo ikotkan ati aku nk letak gmba ulser, tp kan.... kang ade yg pengsan n muntah plak...so kalo nk g google...mcm2 ade smpai rabak mulot org  pun hadeee @_@


No comments: