Sunday 28 October 2012

gold coast resort themepark

as salam ladiess n gentleman ..

rasanye xpenah lgi wt entry pasal travel2 kan?? so mari aku mau story sikit..ley jgk kowang dpt info kn :)
semalam 27 oktber 2012 stat pengembaraan upin dan ipin di morib!! hahaha (xbape lawak) ok xpe..teruskan, aku n de abu samah famly's grak ke morib utk bufdy party myboboi a.k.a abg aku ler tue..actly nie kakak aku punye planning yg da berbulan2 booking, so dpt ler murah  kt GOLD COAST RESORT THEME PARK untuk 2H1M rm250 at  xtermasuk service lain ok ! service yg lain tue nti aku citer la..skg nie meh nk focus skop bilik hotel dulu ye..bilik die sgt la cantik kasi 4star la..sampai je kt sana aku xlanyak katil lagi, tp aku amik semua gmba yg ade lam bilik tue, kategori perak dan jakun jgk la.. stat first bkak toilet hah...amik ko ade jaakuzzi!! mmgg aku berendam smpai kecuttt..  -,-' kalo nk ikotkan dlm camra tue penuh ngn toilet nye gmba, so perlu x aku wt entry citer sal toilet je??hahaha
btw, hari yg aku pegi tue en jenuh ooo cari tenet, igt nk terus update baru ade feel kn, tp nsib malang n hampeh nye hotel, die xmau kasi service wifi, nie 1st time aku g hotel xde wifi! kedekot!mahal je lebih. cerdik tau, die buat Cybercafe rm5 perhour, ohhh cekik darah la ko nie toke.. so aku nk gune fon on9 pon xboley sbb fon ade poblem, so tpaksa la update lambat ....xpe2, mud holiday ade lagiii :D

 hah.. nmpak x??? nie la jakuzzi.. tgh mlm bosan xtau wt ape, aku berendam dekat sejam dlm nie, aku men sabon la, aku menyelam la..haha smart kn ade tingkap tau, so ley bukak nti nmpak katil n tv, so boley la berendam smbil nonton nya tv deh..
ok.. nie view dari atas bilik ,sgt strategik aku nye bilik berbanding abg n kakak aku..sbb aku nye ley nmpak themepark n pantai, lgpon redupp je, xkene terik matahari..bile mlm ..sgt la romantikkk...


org kaya baru, blagak sikit utk 2hari..

cinonet day out..die la pling best, sbb semua tempat babynye themepark..yg kiteorg da expired nie nengok je la hah.. nk masuk nie pon caj lain taw! satu pale rm35, bdk2  murah sikit tp not sure la price  bkn aku bayar..hehe

bile pangkat bapak nek gelongsor mgalahkan bdk kecikk! 

so total out utk hotel nie 4/5star aku bagi
service: 2star je, sbb semuanye mahal! semua nye kene bayar n caj kan senang ko kire skali ngn pakej..
themepark: rm35 mahal jgk,lgpon tempat kecik n xbyk tempat nk men.. bek g desa waterpark rm38 ley men semua..huhu
makanan: rm40 utk sowang, mkn xbape sedap kasi 3/5star.sepanjang makan kt situ aku xnmpak seafood lagsung! udang sotong xde padahal tempat laut..sadis bayar mahal.. utk bekfes rm25 sowang, ok la sbb ade rasa tp makanan biasa je pon yg boley aku dpt sllu kt gerai cik kiah tepi jalan n kedai baiya.. -,-

toilet: aku kasi 5star! sbb cntik n ade jakuzi! haha ley jgk buat spa time tue :P

KOMEN: bagi aku utk tempat cmnie sesuai la utk famly yg ade anak kecik..bg aku utk org mudamudi yg ala2 remaja tue xsesuai, sbb kt sana xde pape2 hiburan juz kirikanan klapa sawit nk kuar dri hotel pon pikir 2 3 kali seram nokk. utk tujuan nk bwk ank g mandi themepark ok la..

untuk smpai ke tempat nie dari selayang amik masa 2jam lebih..jauh xjauh..huu berasap bontot ooo..dari tempat lain sila tgk map sendirik! hehe


eh jappp..aku rase cm xpuas ati la..nk tempek lgi gmba toilet


 abaikan someone dlm cemin tue.. dah mcm kontrator tgk projek :P

 eh, scrub sumber ayu tue bkn percuma aw, tue aku bwk dari umah..sje nk interprem skali ,hihi

dah..the end..mls nk citer byk :)
 tq abiskan masa baca dlm ati..




 

No comments: