Saturday 6 October 2012

kasott for sale!!

aslkmmm guys...

mlm nie aku nk bukak kedai! haha
aku nk jual kasot yg baru sekali je aku pakai !! nie mr fh belikan.. time tue nk g kenduri, then mr fh tgk kasut yg aku pakai tue da nazakk, so die kata selekeh nk g kenduri cmtue! lgpun famly die pon ade, xkan nk jumpa dgn pakai kasut ala2 terompah yg da pecah kan..ermm so pada ari nk g kenduri tue jgk dgn masa 2 jam je ade mr fh decide suwuh beli kasut jgk! jenuh aku ckp xpyh la, sbb xnk la membazir..tp die da ckp cmtue mengelabah la cari kasut, msuk semua mall, haram pon xjumpa kasot yg berkenan. mmg da standart la kan, time tgh nk , mesti xde berkenan, xde saiz bagai.. then bile xnk beli..bukan main lgi semua nmpak cntik, semua ada saiz!!! erghhh ~~

nape eh??? @_@'

so be cntinue
pegi plak wangsa walk.. kowang nk tau semua kasut kt c 2 xde yg lawa! (akunye taste la) jenuh meragau cariii :'( xde pon cantik..so tgall 10minit je lgi nk g kenduri, terpaksa la aku amik kasut tue..dgn arga rm90++ ..until now aku da xpakai kasut tue, sbb xslesa :(  kn da membazirr... da ckp, tp xnk dgr.. so da jadi khazanah n pameran dlm almariii..

actly mmg nampak cm raget pon..so sesuai utk kasual..kalo pakai bju kurung xnmpak sgt bhgian ats :)
so ade yg berkenan x? haha dari terus die diseksa dlm almari, beter la aku lelongkan ngn harga yg murah!!! dan tersgt la murah!  heeeee~~

~tapikan kalo mr fh tau yg aku lelong kn kasut die beli nie..masak aku! hahaha

if nak pm la ye ... baru skali je pakai

No comments: