Saturday 6 October 2012

topeng mukeee :P

                                                             aslkm..

ermm da lame x entry kn citer kecntikan nie..hehe bajet baguss je :P
kite aritue b'kesempatan jumpa ngn mr fh skjp, mklom la tgh buzy kn diri cari duit nk sara ank dara org,so sbtu ahd pon keje laa..hehe sian x sian la..da mmg keje die kn... xpe, susah dulu,bsenang kemudian ~~~ngaaa
ok, bkn nie citer yg aku nk kesahkan.. actly masa aku jumpa mr fh die kasi kite MASK! OKK topeng apekah itu? sejenis topeng yang ditempek ke muke tujuan untuk tegangkan kulit! jarang skali aku tgk laki yg ku kenali ade produk cm gine, xsgka die nie ade juga minat thadap kecntikan ..haha dia ckp tgh ade promotion so die beli la..die pakai pon 2 keping je, yg lain aku sapuu!! hahaha :P

~so aku rasa stiap kali die beli sumting mmg aku yg rembat, haha xde peluang tok die..soweyyy :D
so setelah wt experiment smlm , t'nyata mmg bestttttt!!

NIE LA TOPENG NYE..
 INFO SIKIT: intensive hydratin, vitamin c formula for healthy, bouncy skin
price:  xtau..kowang ley search sendirikkk kt mana2 farmasi guardian watson ke.. jgn nk mls sgt k!
dlm die juz ade 5 keping je -,- nk pakai hari2 mmg pokai la kan, so nk bajet, aku sarankan sekeping sebulan je k..hahaa

pe lagiii tgu lg beli skg! time tempek kt muke tue kan sejuk je tau ^_^
skali skala muke asyik tempek ngn bedak n mekap tetebal je, pe kata bagi die bernafas pulak ngn vitamin.. :)  alaaa...xpyh beli memahal, beli mask kt watson cap timun tomato pon da ok ..hehe.




No comments: