Wednesday 28 November 2012

story mory utk e-day

as salam ladies night..sihatt je kn ?? kalo baca blog aku mmg kene sehat! tue syarat wajib! kalo x, nti berjangkit dgn tuan blog..da xboley nti jari nie menari2 kt keybod..hehe

story 1:
ape yg nk share arinie,adolahhh kilang freshflower??hah?? pe tue??mesti tertanya2 kn?? ofcos la bunga yg segarbugar, yg diimpot khas dari cameron *kalo xsilap la,nie pon men petik dri blog lain haha
sesapa yg dok area bangsar myb tau la kot tempat nie nama tempat tue ~ floristika bangsar~, yg sllu jadi phatian buat penggemar bunga segar, n mereka yg buat2 hantaran nie..actly aku pon xpegi lagiiiii, ari sabtu nie baru buat prancangan nk g ngn mrFH utk memudahkan kiteorg nk buat hantran nti :D  so seperti biasa la kan, aku terjumpa la dlm google *thankz mkcik google ,yg kt tempat nie adalah tmpat pling de besttt utk borong bunga segar!!!omgg dgr tue pon je, rasa nk g time tue jgk!! dieorg ckp mcm2 jenis bunga hadee, n arga lebih murah if nk compare kt mana2 pelusuk kedaiiii, tmasuk chowkit ok!!! soo mmg rugi kalo xg ushaaa! *terus capai fon tekan cntct no zamizar ajak g sbtu nieeeee...hehe

*so wait ye, nti kite akn masuk kn gmbaaa pada next entry*wink3

story 2:

 sabtu nie jgk akn ku lakukan fitting utk baju e-day ! ~agar b'debar jgk nk hadap baju tue, entah apela rupe.. mcm xsedap ati pon ade jgk :( sbb if korang igt entry aku dulu kala ,aku ade citer sal butik nie, actly sis tue ok je kiteorg discus2 sal design yg aku nk pumpang2 citer.. then da berbulan berlalu aku pon mcj la sis tue, die boleyyy tye balik kt aku , baju nie nk letak lace ke pearl manik ke stones ke ape?? ehhh..sis nie xkan da lupe :'( penat je aritue bincang ,kite pon da berangan la nk pakai cecantikkk, tp nmpak nye mcm m'risaukan..sbb die tye aku, aku plak xley nk ckp ape la kan..sbb xdpt bygkan baju tue,so mana tau nk letak lace ke stones ke ape *berserah
kata aku' xpela sis , buat jela pepun janji cntik ' itu je mampu ku ungkapkan..then die ckp' dik nk buat shawl ke veil?? huwaaaa~ lagi skali aku nk pengsan.. sisss kite kn da bincangg :( jgn la lupeeee ...
aku da xtau nk gambarkan pe lgii...adehhh harap2 sis tue buat dgn baikk n seperti yg dibincngkan..walopon xla mgharapkan 100% cntik..tp biarla b'patutan dgn argaaa..biarla buat dgn sepenuh ati, jgn la buat bagai batuk lepas kt tgga *bila aku da b'peribahasa

=mcm2 rasa ade nk tgk hasil..pepun doakan terbaik utk kami, yg lebih penting adalah majlis..wahh mcm nk kawin plak..ngeh3


story 3:

xde ape ... cume nk bg tau theme tunang aku adalah kaler kucar kacir! hahaha sbb men rembat jeee kalerrr..aku rasa cntik amik jekk, xpikir da nk macthing2 nie hah.. tp more pada konsep vintage+pastel la..kalo utk hantaran myb more pade kaler blocking kot.. so nampak x?? theme ape pon aku xtau..hahaha


story 4:

da xde da..... nxt entry laaa eh...

 ^__^






No comments: