Wednesday 28 November 2012

bunga 3D

as salam pompuan2 cntik... ayat pe nie?? hahaha

arinie nk stoly moly sikit kejayaan yg telah aku lakukan 2hari yg lalu, gempak kan??  iaa! sgt gempak sbb xsemua org dpt lakukannye pun.. kehkeh.. apekah? ia adalah sejenis bunga 3D yg tidak akan layu ditelan dek zaman, percayai lah sayaaa ..haha   nk tgk gmba hasil aku buat?? hah...nti la kite tunjuk k.. :P
actly xt'pikir pon nk buat, tp da tgn nie suke dok godek2 google, tjumpa la satu blog yg bg panduan n toturial nk buat, dgn  nalurii kewanitaan ni timbul la satu rasa ingin mencubaaa, wahh gitue la bunyik nye.. first aku amik tisu mak akuu utk try la kononnye, then aku jait jelujurrr jee, tetibaa da jadii bungaaa!! haha hebatt n menakjubkan, stat dari c 2 la tercetusnye minatt yg membuak2.. esk tue jgk aku g kedai kain n beli semua  kaler setengah meter. aku pilih fabric cotton n chifon ! yg paling kesall beli chifon sbb susah nk potong lembut sgt berbulu plak tue..erghh -___-'  da la mahal rm4.40 xsilap setengah meter.. so pada korang yg nk buat suggest kn amik cotton yg murah tue je , stgh meter baru rm2 lebih ! hasilnye cntik n senang nk gunting jait bagai.. so misi sterusnye aku nk cari button yg comel lote pulak, nk letak atas bunga tuee, so lebih cntik nti :)
tp persoalan nyee jenuh nk cariii button, jumpa kt on9 tp cm membazir nk beli, sbb satu pax button mmg la murah dlm rm5++ ada 50lebih, tp tgk pada jenis button..  postage rm6-10.. lebih mahal kos postage dari button acaner tue?? aku plak nk sikit je button bkn nk wt bisnes ~ huwaaa mana nk cari kedai jual button nokkk.. time aku nk ,time tue la xtimbul2.. fuh!
dlm beberapa ari mud mejait jela keje aku, nk fb da malass :P  kononye nk siapkan bunga tue then tempek kt dulang hantaran.. hehe..  kreatif knnn??? kikiki  *tp sllunye aku ni hangat2 taik ayam jekk haha

bg b2b yg nk kelainan hantaran korang, xnk gune freshflower ke ape boley la buat mcm niee, ataupun tempah kt filmshotartifact sgt comelll ^_^

kredit: filmshotartifact :)                    











No comments: