Wednesday 12 December 2012

thanks to allah..

as salam..
kekasih di blogger hehe :)
syukur alhamdullilah dpt jgk jari runcing yg mulus nie menari2 atas keyboad nie hah..agak berhari2 jgk xbukak laman sesawang sbb tenet xadoo..knpa?? sbb 2bln aku xbayar gaji kt dieee ..hahaha so mud nk nulis pon lain sikit ,xbape nk tgkap feel la..hehe

entry kali nie, nk share pada korang kegembiraan n kepuasannnn , upss sory ! bukan utk mnimbulkan sifat riak takbur bongkak, n swaktu dgnnye..tp nie kn blog aku, so suke ati la nk luah kt mana2 sudut pon.. pada yg meluat sila tggal kn tapak ini dgn segera takot anda muntah hijau xbenti2..hahaha
actly bkn ape la .. aku pon xsgka akn dpt RESULT sebaik tue utk kali 2..alhamdulillah syukur xterhingga, hanya nk lihat makbapak tersenyum dn tenang je itu da memadai aku ..*wlopon aku arap balik nti ade belon2 terbang smbot aku -..-'
aku paham kesusahan makayah nk antar  g kolej ngn duit xde bajet ,ayah aku sakit ..tp alhamdullilah , aku trima result dn ia berbaloii..hanya itu la cara je kot nk bls jasa dieorg :(
untukkk merekaaa yg membesarkan ku..dn utk mereka yg bakal menjaga ku :)


lgi 1 part aku nk citer sumting yg aku rase mybe akn bukak aib someone, tp aku cube utk rahsiakan..
ari isnin baru2 nie aku amik result ok, seprti yg d'pkatakan kt atas.. masa nk amik result, aku xprasan org yg nk bg aku result tue seorg lecterer yg penah ajar aku dulu sem 2, then tetiba die ckp' oohh abrina? taniahh result awak bagoss' .. skali aku dongak 'oohh ustazah.. timekasihh alhamdulillah' *dalam hatii aku, iaaa sya la abrina yg puan ckp terokkk dulu depan classs dgn bgi kertas kuiz ala2 menyampah! iaa sya lah puan .. 
xde niat aku pon nk ade sifat angkohhh ngn result skg... cume sedihh dgn sikap lecterer yg ajar aku nie, suke memperkecilkan orang n ade jgk ayat2 die agak kurang senang * xperlu aku citer semua..  smpai aku giveup nk blaja n maluu teramat sgt.. dn aku xpenah lupe ayat2 die ckp kt aku.. seumurr hidup aku mencari ilmu , aku jumpa cikgu n lecterer yg lain xpenah nk p'kecilkan org..tp aku xphm knp DIA bersikap mcm tue, dgn membawa title ustazah .. aku tau, dlm class mmg aku la paling bengap dlm subjek tue, utk pngetahuan kowang aku punye kuiz dpt 0.05 je k!!!  sedihh kn??  mmg aku xtau langsung..tp xbermakna aku xberusah, n xbermakna awak sbgai lecterer memperkecilkan sya..sepatotnye memberi smgat :'( sya sedihh sgt ngn awak ustazahh, keyakinan sya time tue down gilerrr.. lecterer2 cikgu2 yg sya kenal, walopon org lain xtau pasal subjek tue mmg 0 dlm pale , tp dieorg  bg sepottt, tunjuk ajar, xde pulak nk kuarkan pkataan terokkk smbil termbolll bijik mata..tp nape awak ustazah?? dan sya xkesah huruf yg ustazah bagi dlm result saya, sbb itu je saya mampu, timeksih ustazah ....
now...
alhamdullilah sya dpt result yg ok ustazah, atas sokongan lecterer2 bg semangat wlopon dari ZERO....

~so plezz ustazah.. Jangan la wat begitu pada student lain, mgkn cara awak nk bg semangat tp xsemua student boley trima pkataan tue dn plezz jgn t'sembolkan bijik mata k...

akhir sekali sya mohon maaf pada ustazah atas luah nie.. tp nie la ape yg sya rase setelah dperkecilkan..
 
 

No comments: