Saturday 11 May 2013

CONTINUE>>>>MAKEUP TRIPLE BIG DAY

as salam.....

ok aku nk buat pembetulan sikittttt!! pasal my triple big day! firstly aku da tukar MUA ,  baru je td ..kalo korang baca entry semlm aku ade ckp aku amik MUA kak LAILA ROHANI TV3 kan, nasib aku belom boking lagi tp rase serba slh plak xamik ngn die sbb die layan kastemer ok n aku pon smlm beria-ia nk amik ..tup tup arinie aku da cancel, sbb aku jumpa yg lain.. entry smlm jgk aku citer yg bajet aku around rm 1200 utk makeup shj..so aku igt nk amik yg mahal 1 sesi n biasa2 arga 2 sesi... last2 hamikkkk rm500++ per sesi  arinie..hahaha

al kisah ... pagi td aku dan cik tunang bertungkus lumus mencari cari mengali gali lubang2 media utk makeup big day kiteorg!! da akhirnye dlm tgh ari td aku terbukak page AIM AZAM !! NK TAU SAPEKAH BELIAU????

Ok.. mule2 aku xtau sape die, dan aku tgk die tgh buat promo 2sesi rm900..so bg aku ok murah la.. then belek2 punye belek , rupenye die adelahh yg makeup KHAIRUL FAHMI N PN LYUNE okkkk mase wedding dieorg!! haha gempak x selere aku!! ok dlm keadaan yg sama aku sedih jgk sbb igt promo tue da abis sbb die post bln april! ~~ aku mmg sllu terlambat dlm semua perkara T____T

THEN... cik tunang ckp call duluuuuu... tye rate makeup bagai lah... akhirnye cik tunang sendiri yg cnctc AIM AZAM ! hahaha   then cik tunang ckp die punye layanan ngn klien sgt peramah, ok itu sesuatu yg baik didgr..sb itu adalah moto dan visi kami before nk boking! ^___^    cik tunang ckp yg promo tue da abiss..tp die ade pakej 3sesi ( nikah ,reception , bertandang) nk tau arga???? rm1600!! ok mule2 aku seyes cuakk biar benarrrr neh cik tunang mau boking dah!! sbb die xnk kusut kepala amik asing2.. so die decide tutop mata je kuar duit! ok ~smpai mcm tue skali..hahaha

dgn mengambil masa yg agak lama utk dipikirkan, cik tunang mencantas pemikiran aku dgn kata 'nanti da full meloponggggg '  actly semua makeup yg profesional semua da mmg 100% full untk date kiteorg tue.. so xckp ape dah terus boking rm300!! :)  btw kiteorg ckp dgn azam yg kiteorg akan byr bulan2 sbb xnk duit terasa sgt.. so die kata no problem.. btw , yg bagus psl AIM AZAM nie die sgt baik, siap berjeler2 antar mcj dkt cik tunang ucapkan thankz sbb sudi amik die n bla bla bla..... so cik tunang pon selesa dgn die ,terus membuat keputusan muktamad..

nie antara hasil kerja beliau.... ^_^ xsabar nk beraksiiiii ..hahaa







knl x gmba ats nie?? kuikuikui... masa aku tgk hasil beliau mule2 mmg mcm xbape berkenan tau, sbb cm tebal je kan.. then siasat punye siasat xsemua makeup die cm tue ade je yg nipis, lgpon die jarang update gmba :'( so susah la nk tgk hasil die.. pastu td aku nmpak ade sorang klien nie , makeup sgt softtt n nude... i likeeeeee :') so die pun ckp, die makeup atas permintaan klien  !  actly semua mua mcm tue :)


so...... da setleeee makeup!! and btw mintak maaf dgn kak laila rohani :'( makeup die mmg sgt cntik n aku akn rekemenkn kt b2b luar nu... amik die...  tp rezki xde plak ngn die, kalo die free utk 3mjlis aku tue ,da sure2 aku amik die!! tp cik tunang decide AIM AZAM .. so berbesar ati jgk dpt sentuhan die :))








No comments: