Saturday 11 May 2013

NURUL IZZAH CATERER

ok kali nie entry pasal catering pulokkkkk... nie la gayanye bile da lama xupdate, skali update 2 3 story ko jah...hahaha

festival pengantin di pwt on march yg lepas aku sebagai penghabis duit dan cik tunang yg selaku penasihat kewangan telah menjejak kaki ke sana utk mendapatkan ape yg ptot.. actly kiteorg xdo niat la plak nk boking mana2 juz dtg nk gatal tgk jek.. penattt tue penat sbb sgt sesakkk kt sana tp u allz jgn risau pwtc tue x sekek ,dieorg ade aircond! hehe  before korang g sana aku nk menasihati bakal b2b sila bawak fail sebesar alam utk isi pemplet yg korang akan dpt!! mcm aritue aku g sana , hamik kiri kanan bg broucher tau.. smpai xcukup tgn!! last2 ronyok dlm beg! hek2

ok diteruskan lagi misi pertama dan utama adelah catering. actly part catering nie la paling penting n paling besar pembelanjaan .. T___T 

  NUR IZZAH CATERER!!

aku sgt tertarik dgn izzah sbb pakej honeymoon sbenarnye !! hahaha
sesapa yg amik mana2 pakej catering akan dpt free honeymoon okey luar negara dan dlm negara!! ok lookkk..sape nk bg free kan?? dieorg bg pilihan sama ade nk rantai emas @ honymon! of coz la aku amik bercuti..ngeh3
pakej honeymoon nie korang boley pilih nk g bali or phuket! dan didalam mlysia ade pilihan cherating,langkawi, kl, pd, johor ,sabah n serawak...yg nie aku n cik tunang xdecide lagi nk g mana2, sbb pada mulenye cik tunang ajak nek cruise! sbb die mmg teringin nk nek kapal pusing krabi phuket penang..pastu berubah pulakkkk nk amik GRAND LEXIS,PD  katenye ..so aku xnk msuk cmpor, honymon nye part biar die tentukan :')

berbalik pada izzah caterer, mgkin nie slh satu cara die nk tarik kastemer..:)

bkn tue je! dieorg ade buat cabutan bertuah tau! rm1k, rm5k, rm7k, rm17k

giler x???

malangnye bkn rezki kitorg :'( huuhuhu

balik dri pameran tue aku terus serve kt makcik google mana tau ade komen2 pasal nurul izzah caterer..n rata2 blogger ex b2b kata taraf lima bintang servis dieorg..so senyum lebar kjap..hehe :)
makayah aku paling suke caterer nie sbb nsi n lauk die sgt sedap.. dlm part makan2 nie aku rase org tua lebih tau n berpengalaman.. maka muktamad, kiteorg bayar deposittt... setleee 


harap time triple big day nti berjalan dgn lancar ^_^
doakan kite ye kawan...


btw if korang masih2 tercari catering so boley la godek2 fb  die k..


No comments: