Saturday 28 September 2013

im back!

alhamdulillah.. itu perkara utama yang aku perlu sebut! y?
 Sbb aku masih lagi igt pasword alah nie, walo sekian lama tidak mejenguk malah melawat skali pon ke sini! jgn kata itu, pasword nie pon aku taram, nasib betol ^_^ dengan percubaan sbyk 3x

Byk nie nk update.. Aku akan stat 1 per 1, sila lah muntah dgn entry persiapan wedding aku ye dari A-Z..haha oohh btw mesti nk tau kan, nape bru skg aku bukak blog ! kalo ko xnk tau pon..Ko kene tau! sbb skg ko da baca...hahaha
Ini adalah diantara penyebab:

1- laptop aku da tercabot die punye keyboad dasyat x?? sila percaya -.-
2-urat nk stat tue pon da putus.. see? aku daa ckp aku pompuan pling dasyatt menjaga barang T_T
3- sebab tenet sipot babi
4-aku xde laptop besar, oleh itu bisa mnggunakan TAB sahaja itu pun utk dipakek berfacebuk..giler ko nk update blog pakai TAB ! xtiptop la nk taip! haha

ok itu sahaja ..sekian timeksih.. esk smbung lagi...dadada   ooohhhh ade lagiiiiiii!! baru tingatttt


Tadi aku g mkn kt jeram kuala Selangor mmg fames tmpt tu dgn makanan seafood N ikan bakar bagai!!! ok itu shaja... seee u soon soon.. :P *sambil tunjuk perott *







No comments: