Wednesday 2 October 2013

As salam olzzz.. 
Seperti yang dijanji aku telah gagah mencuri line org atas nie sambil dijamah oleh sang nyamuk yg agak celaka..Knp celaka?? sbb die daa kasi itu bintat lebih dari 3! thankz sangat, menulis sambil tergaru2 kan...
Btw, skurang-kurangnye segala bende yg terperap kt otak nie akhirnya tekuar jgk..ringan sikit ^_^

Rasanye mukadimah terlalu panjang kan? xpe... itu salam kenalan yang da berbulan xtulis..

untuk entry kali nie mau cerita la sikit pasal review yang telah aku buat dan akan buat.. rata2 alhamdulillah byk yg da setle boking dan ade yang setle bayor abis.. ikotkan ati, mmg nk bayorkan aje semua, yela sape suke kan nk pegang duit beribu raban tue then still pegang title hutang ngn org.. ooohh aku bkn mcm tue okey!! sbb tue aku akan cpt serabut sbb terlalu memikir bende2 gini la, xsenang duduk dibuat nye =_=

Ook xpe.. lets talk vendor2 yang aku telah pilih okey? 

MAKEUP = AIM AZAM  (nikah, sanding, tandang) booking done

KATERING = IZZAH KATERER booking done

HDBOUQUET = RENEWMEOW (sanding n nikah) settle

KL WEDDING MINISTRY = Wedding planner payment half done

KOMPANG & PA SISTEM= NOT YET

GUBAHAN HANTARAN= TINAJU CREATION settle

HIV TEST = Klinik Putrajaya settle 


KAD KAHWIN : KAD KAHWIN ONLINE CHERAS settle


INAI: NED HENNA settle
Ned henna mmg da femes dan xdpt aku sangkalkan lagi, kualiti inai n design2 die mmg terbaekkk!! ramai yg da puas ati..actly kakak aku dulu kahwin pon amik die, tp time dolu2 mana la femes sgt ngn inai henna nie kan, so arga lebih murah if nk bandingkan dgn skg.huhu.. umah die selang bape blok je dari umah aku, so xde masalah utk die dtg..haha jalan kaki pun buleh..

VIDEOGRAFER: YADZROOM STUDIO (nikah) boking done
actly video nie last minute aku amik, sbnarnye da abis promo haha.. tapi last calling katenye aku anggap ia rezki! yehhhh alhamdulillah :)
 
PHOTO : BIGMEDIA (nikah, sanding, tandang) boking done


  KHUSUS PRA P'KHWINAN = JOM KAHWIN DI ALAM DAMAI CHERAS..

yang nie aku ley kasik 2bintang je kot!! sumpah bosan.. T_T ade seorang ustaz nie je mmg lawak habisss, yang lain semua buat aku nk ke bulan. Actly sebelom pilih tempat nie, aku ade review la kan kt blog2 B2B lain, ramai ckp dkt TTDI best! then aku terus la nk boking, al malangnye byk date da full smpai sebulan Jah date full! nampak sgt ramai gatai nk kawin! -.-'   so aku plak jenis gelabah kan, mls nk pikir2 terus decide dtg sini. sebenarnye cik tunang tue da ade pon sijilnye, tp kan lebih afdal org ckp bile pasangan skali dtg sbb itukan ilmu rumahtgga, duit xpyh nk kedekut sgt la kan.. dan akhirnye cik tunang akur dgn keputusanku, jadi kami pon telah sama2 hadirkan diri. 
Masa ustaz tue explain kan, aku igtkan c tunang nie dgr!! skali aku kaleh kt dia rupenye da ke bulan! HAMPEH betol! so ape gune pegi skali kan kalo xdgr! aiyakkkkk ini olang kasik angin tau. dah tue kene la bebelan aku. tapi xley nk salahkan die , mmg bosan tahap dewa. wlomcm mana pun ilmu dan segala teguran yg diberi para ustaz2 tersebut mmg aku dpt utk jadikan pengajaran.


Disebabkan groom side very simple event kan.. cik tunang ckp nk wt smbut menantu je, sokay la kan, blah die, soo jimat jgk..huahua.. so juz kami amik KATERING JENTAYU sahaja.. yang lain xde .. setle ^___^ blah laki xpyh nk glemer sgt la kan.. biasa2 sudah, janji makeup gua meletop! hahahahha

Btw meh aku selitkan sikit, muke excited cik tunang dlm pemilihan sampin nikah! hahaha time nie, time raya tau, so mmg rezki la kan bile jakel buat sale gila2.. terjumpa pulak manager jakel yang agak friendly, die boleh ckp kiteorg adik bradik die dekat semua staff , coz die nk dptkan harga staff jakel! terharu sgt ^_^' tapi aku lupe la sape nama manager tue.haha Bayangkan harga sampin yang rm1k+++ kiteorg boleh dpt rm400-rm6++ je.. yang harga asal rm400 lebih ,boley dpt rm150 je..Seyes baik sgt die! atau die da menyampah kiteorg xblah2 kan, so bg murah,cpt sikit blah!hahaha

 seeee.... smpai tunging2 die belek! dah tue sampai stor jakel die selongkar! haha adoii

              cik tunang tgh try baju raya !abis satu jakel die pusing dgn baju tue! aiyooo ini olang..Manager yg   pkai bju pink tueeee ^_^ yg thats girl tue mysisterr mrangkap kpd wedding planner aku jgk laa.hahaha

ok itu sahaja la ye entry aku..aku mls sebenarnye nk menaip pjg2,aku igt nk letak gmba je, tp gmba pulak xhadoooo, ntah mana la aku letak. xpe, ade masa aku update lain. ^_^
 



No comments: