Friday 17 August 2012

baju raya yg xbape nk raya!

salam ...
sehat?? berkobar2 nk raya??? relax luuu , lgi sehari je lgi nie!! hehe

actly aku mls nk letak lagu raya, xbyk pilihan la..lgpun lagu2 yg ade, mcm xbape kene ngn jiwa blog la..kang letak yg nie sama ngn blog lain plak... tp disbbkan nk kembali kn mud raya aku yg da ilang tpksala letakkan jgk...fuh!!

mlm nie bkn kategori cinta ke ketgori tunang ke ape , nie nk story ketegorii raye la wehh esk da nk raya!! xsedar2 ke???  hahaha kejap je kn?? actly theme utk taun nie adalah wanewani sukasuki..umah coklat+ijau, skali masuk da mcm kem askar aku tgk! ayah aku pink, mak aku ijau, aku?? pink boley pepel pown boley... mule2 aritue beli ingat nk sepasang je, tp disbbkan mgeleber baju kurung tue (hampeh) tpaksa cari lgi spsg baju kurung n kasual nye baju (tue pown if ade bajet).. so td alkisah nye aku g one utama dgn bwk 1 misi utama kasott! ok, nk selit kn sikit, td jumpa artis, xde la kuno sgt ,actly bsepah je artis kt kl.. agak amazing sikit sbb laki nie ensem.. hehe btw aku lupa nama die =__=' dan myb die tau nama aku?? hihi lgipun aku tgk die mcm malu je nk usha aku! napa eh?? hahahaha ok stopp..teruskan citer, so aku ngn peneman setia mr.FH teruskan misi nk cari kasot,kononnye la...last2 kasot xdpt, baju kasual yg dpt 2pasang! no bad la kt brand outlet tue, nice jgk(padahal tue je mampu)hihi..tp kan giler pakat ramai g serbu, fitting room pon full !! walawehhh.. xsgka, ramai jugak diluar kemampuan mcm aku! hahaha.. xkesah la kan cntik per! lepas setle,ajak pulak masuk Jusco cari kasot, punye byk kedai aku masuk , 1 plastik pon aku xbwk kasot,last2 c mr.fh yg soping sarung tilam bagai..erghh die 1 hal, bkn main lama lgi pilih..tp kan aku rasa die nie mmg fanatik la ngn tilam bantal bagai..setiap kali kuar, perkara wajib beli n singgah tempat yg ade tilam bantal, sarong comfoter bgai la..adehh =__= skg sape yg nk soping nie?? sape peneman?? aku konfius sikit! huhu  samapai berbuka juz mkn sushi n yogurt je! jimat x??hehe tue pown da kenyang..pastu.......balik cari nasi! =,=

setle baju casual even xde dlm list bajet raya!

pastu otw g tesco rawang ,misi nk cari tilam angin, n hampas hamster, dpt mmg dpt...tambah lgi list luar bajet baju kurung sepasang! rm59 ! berkenan pulak, pe lgi beli jela... tp mr.FH pon beli kan mak die satu sebijik sejiban sama kaler , pendek citer total out same laaaa! so dpt la diskaun.. xkesah la bakal menantu VS bakal mak mentua kan..hehe sampai je kt umah.... aku tryy, nie yg aku paling nyampah! semua baju raya aku mengeleber! tmasuk la yg baru nie walawehh aku xpenah beli baju terasa sgt dikhianati, sbb nie la mud aku ilang..baru nk melaramm wehh.. da geleber mcm sakaii je lgi..erghh.. da terasa barai mcm tue wakaf kn la pada bonda ku, dn bonda ku sudi menerima ,tp dgn bersyarat KLIM DUIT balik.. Xpe la xde rezkikn, xrugi pown duit dpt balik.hehe
yang klakarnye baju raya bondaku taun nie sama la baju dgn mak mr.FH ! hahakikiki 
 so kesimpulan nye taun nie aku beraya dgn sepsang je baju :'(  duit simpan beli baju pas raya.. ala pikir kn balik bkn raya sgt pun, raya 1st je merayap ,2cnd dok umah melengkor..huhu  tp seyes bekenan baju tue ! damn! bangla tue mmg nk kene tau!

 nmpak x?? nampak x??? nmpak x! besarrr tau x ketiak tue! erghhh sekali depa, mcm baju kelawarrr  ~dah jadi hak milik kekal bondaku


No comments: