Tuesday 28 August 2012

SIMPLY PN SITI

aslkm...hey ladies.. arinie xmau citer sal raya, sbb xde ape yg nk citer pon -,- 

so today i wan talk abot producttttt yg tgh hot letop kebabom2 kt m'sia nie! hahaha bajet je! bkn ape tijah senah oiii saje je la nk share2 kn, xsalah en en?? 
btw, aritue kite balik umah, tkezot mak kite pkai produk simplysitiii yg dibuat oleh SITI NURHALIZA BINTI TARUDIN.. betol x nama die? kalo salah jgn saman2 okey!! X_X 
so terus kan~aku tye la mak aku kn beli kt mana bagai,die ckp kakk aku belikan ,so xpela... dan esk tue aku nk kuar teruskan sesi cuba mencuba ternyata kanyak nya MABLESSS JAHHH !! RUGI XBELII! seyes ckppp sgt2 best, yg berbaloi tue kn ko tempek kt muka dok plak tgh panas ngn pancaran uV xhingat tue ley bertahan lamanyeeee tau makeup kite! bape jam tue aku xjamin la..tp boley la tahan dlm berjam2,muke pon xrosak kan ..so beli yg ori ..hehe ;) sooo pas je da berhari2 aku bantai mak akunye , smpai mak aku pon da bebel,panas telinga plak kan so kite pe lagi copet2 p beli , lgpun xmahal mana pun .. rm30++ kot xsilap..tp syg nye yg aku nk mcm mak aku tue slalu xde :'( da abissss je, jenuh pusing kota cari watson n guardian.. ermmm rezki xde , so aku beli je la bb cream simplysiti actly sama je, tp yg nie SPF 30++ , yg mak aku nye tue SPF20++ JE.. TP BG AKU LGI BEST YG MAK AKU PUNYE ! =__='


sebelom tue kan..aku confuse jgk tau nk pilih yg mana ,sbb die ade 3 0r 4 jenis bb cream xsilap aku , tp yg lain mahal nk dekat rm50, yg aku nye je rm30++ :)  tp kan not bad jgk la arga2 die , ade pencucimuka ade cream mlm n mcm2 la , tp disebbkan baru student , duwit pon org tong2 kan, so amik murah je la ..hehe

~so xsalah n berbaloi if korang cube, mana tau sesuai ngn muka kowang yg mulus tue :D

No comments: