Thursday 20 September 2012

Aku dan Cat


بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Aslkm.. ladies n gentleman ..
syukur sgt akhirnya dpt jgk update,kalo x... asyik dok memikior je bile la aku nk luah, byk sgt nk diciter kn,hah? skg citer smpai muntah ye abrina !!hehe Agak da lame jgk la xbkak kebon nie, n cantas ngn citer2 baru, hemmm buzyyyyyy nokk, ngn asgment n program yg bajet berjuta tue..penting ooo, semua tue mark, so xmustahil la kan yg penting aku dahulukan, yg kebon dikemudiankan .. ngeee~~

Bagi aku bln 8-9 adalah bln yg mngerikan utk taun nie, seriusly aku penat sgt n xdpt nk rest, sprti yg aku nyatakan td ngn program cls berderet, asgment yg memanggil ,nk pikir hal tunang lgi !! oooo tidakkk sgt padattt..so mls nk pikir hal kusut kt kolej seperti kebiasaan rutin ari jumaat gerenti FLY balik umah, mmg jarang la nk honymon kt kolej..da smpai umah mlm tue teruskan misi mengemas bilik utk capai objektif 'bilik cantik idaman hati'!!sampai aku demam mgu lepassss! bdn semua sakit, kalo nk tau, bilik aku cat sowang tau,tp utk 2dinding je la! dinding yg lain mr FH cat kn..haha tue pon last minute dtg!! -,-'  dahla kene angkat almari katil bagai, ok yg nie mmg aku sowang je buat, caya x caya kowang kene caya jgk!!! aku xkire! huhu..dalam bab cat aku, pilih kaler klabu cair n pink dusty lembut.. al kisahnye lepas aku cat punye la terang! gelap gelita da mcm gua kelam aku nye bilik!! da la perabott coklat! adoiii nie bilik ke ape..mak aku da bebel( ok,pekak kn telinga je) menyesalllll dan baru aku prasan dinding yg aku cat tue kaler die sama ngn wane baju e-day yg aku nk buat!! mau xjerittttt time tue! kang time majlis org xtau mane org ,mana dinding! so pengajaran be careful ye dlm pemilihan color anda :( jgn jd cam kite.. disebabkan hal nie blaku otak aku kian kusut sbb esk tue da nk jumpa sis butik nk discus kaler, da jadi mcm nie 100% aku serah kn kt die utk mach ngn kulit n wane yg sesuai ngn keaadaan gua tu.. :'( sadisssssssssss hancorr semuanye . Nk xnk, cat jgk lah..
Esk tue terus semua pakat dok krem, jln pon da tukar  gangnam style! ngekang xhingat.. Hari sabtu yg sama jgk aku ada opointment dgn aisyahermosa butik utk setle kn dress e-day  then aku kene g open house member kt damansara then terus g open housen kazen at rawang n sri gombak!~ balik pengsan kejap then smbung CAT! giler penat... 24jam aku keje kalah mat indon keje kontrak!da abis cat kol 12am, aku buat pulak asgment sampai siap, HEBAT KAN? dlm 1 hari aku g 3open house 1 opoinment, cat done, asgemnt pon siap! sgt2 hebatt. legaaa sikit.. juz pikir 3asgemnt je lagiii, erghh -,-'  ok jap..hidup penat aku xbenti kt c 2, ade lgi....eh.. lupe nk selitkan sikit , malang x malang, c mr FH nie salah belikan tiket!! ngek la die.. tiket utk ari ahd die belikan, mmg..aku suwuh beli isnin die beli ahad..mmg nk sgt ler tue aku balik awal -,- last2 tiket ari isnin abis semua juz tgal kol 8.30 am! nk xnk, sapu jgk la....

~continue
 Ahad tue plak ade kenduri!! hah?? nie la dijadikan citer org g umah kenduri aku tido dlm kete, sbb muntah2 perot masuk angin 2 hari bkerja cat tanpa gaji n mkn minum. nk upah org cat bkn xnk, tp sbb aku mmg nk buatsendiri sbb mcm best je kn , da tue... HAMIK PADAN MUKA LA KAN... mlm ahad tue smbung la cat lgi ngn mR FH smpai selesai, sgt bagos PA aku wt keje ..haha kite juz tolong sikit2 je..so  untuk wekend lepas hidup aku byk abis masa dgn cat je..

ISNIN~ balik kolej..sampai kolej terus pengsan dgn aman..n bawak saki baki cat kt badan pastu sakit sendi semua..


nie la contoh kaler bilik yg aku amik -,-'  dusty rose+grey.. grey ,xkan xtau kan..so xperlu la tunjuk tp grey yg aku gunakan pon pekat. actly nk donload n tunjuk hasil yg aku cat tp my cable fon tgh poblem so xdpt la disajikan utk anda..

sampai c tue je la percutian 3 hari 2 mlm bersama cat disisi... timeksih sudi membaca ..hehehe 



No comments: