Friday 21 September 2012

noting impotnt to say~ juz read okey

Alhamdullilah...

Dpt jgk habiskan masa ngn blog utk wekend nie..kalo x, dok ke hulu ke hilir..mana pegi pon aku xtau..xpenah nk dok diam.. lgpun aku bkn la jenis blogger gurl yg tegar..juz ado x hado je aku nie, if rasa bende tue aku nk share, aku akn share..if xpenting mcm boley simpan, aku akn simpan dlm poket rahsia aku .. :)
actly dlm blog nie pon aku more pada B2B ,kasi share sikit info..mane tau ley membantukan, kekdg aku xmgharap pon org baca, kononye la nk wt sesi luahan hati.. tp rasa mcm xfaedah je, beter aku bg info baru rase best, org pon hargai kn?? im right?  hehe..bkn ape sekurang2nye aku update semua ni nti untuk tontonan kembali bakal ank2 mumy..ngeh3 mane tau ank mummy nti baca n dpt tau susah senang pengorbanan mumy kowang!!! tau x! so jgn nk derhaka okeh! (Bajet sungguh)
sonok jgk blogger nie kalo dpt bg manfaat pada org..  sgala diary n rutin dpt diselitkan ,nti bile 10-20 taun da tua kerepot baca balik mesti jdi lawakkk, ape la aku ngarut time tue..haha wat everrr.. 
 nak selitkan sikit ~
 aritue aku xsgka ade jgk yg sudi add aku di fb n citer bgtau bagai la yg blog aku byk membantu, sbb bg senarai butik2 senang utk die search.. so pd org tue thankz a lot ye membaca..hehe so stat dri tue aku, rasa nk update byk2 info utk b2b actly utk aku jgk yg giler serve~ ^__^

 betol org ckp, buat ape kite luah bende yg bukan2 , baik kite beri manfaat pada mereka yg perlukan.. sikit sebanyak kite jgk salah seorg yg ringan kan beban mereka.. tol x?? nga~~~  ^_^'

No comments: