Saturday 22 September 2012

tempah dress (e-day)

salam...

haloesss ladies abrina dtg lgii nie... jgn tkejot  2 3 ari nie aku lekat je kt blog nie, aku boring okey! honymon kt kolej ,xtau nk mentelaah ape, so blog je la peneman ..hehe.. dgn kesempatan yg ade nk share sikit..share lgi?? aku rase stiap kali aku update mesti ade pkataan share kan?? hihihi.. nevermind.. 
saje nk kobarkan kowang semua yg aku da pon setle baju e-day :P  suke suke suke..aku xperlu nk pikir da 1 hal !kalo dulu dok sebok mencari2 butik,mane nk tempah skg da jumpa..tue pon cepat2 g wt opointment sbb aku mls nk pikir da pasal natang nie! kusotttttt... last2 aku pilih butik aisyahermosa kt sri kembangan ..actly first aku cnct die ,sgt la susahhh! lambat reply jgk la... aku tertgu2 mcj die  utk mintak alamat..agak giveup mule2,sbb mcm nk x nk layan..but nevermind la myb sis tue ngah buzy kn..esk tue (sabtu ) aku antar lgi mcj mintak alamat, akhirnye dpt jgk.. then,  terus pegi ditemankan en.FH yg nie mmg wajib la kan, ngan sape lgi aku nk bergerak kalo bukan ngn die..hehe da smpai kt umah sis tue, alhamdullilah, sis tue peramah n senang la nk discus ..so sis, sya percaya n 100% akn kuserahkan padamu :)
so cotcetcotcet @#$^@%^& ngan sis tue akhirnya ini la design yg aku pilih :)
 disebabkan sis tue ckp aku tggi, die ok je nk wt cmnie..tggi?? hehe ok la :') then sis tue ckp nk wt kain kembang payung sikit lebih kurang la kt atas paha, so nmpak aku lebih tgii, n xt'lalu kurus ^_^'
buat la sis ape patot, jgn jdi kain tirai udah la ye...ngaa ~~  actly ade je design dress lain b4 nie aku nk buat tp, rase design  mcm tue  ramai sgt dah yg buat -,-'  so aku tpksa la wt sikit kelainan kurung moden ala2 skirt +veil pendek.. 
hah ? wait...if korang nk tempah mcm nie jgk, xpyh la kowang nk ckp ngn sis tue 'kak sya nk buat baju yg mcm skrit tue, yg kembang2 ropol2 tue'  xpyh!!! ckp je  paylem style okey :) lgi ko ckp cmtu ,lgi pening die nk memikir! haha xpun bwk contoh.. pe susah kan ... heee

~aku xsabar nk tgu november~~~~ -,-' hasil hasil


ok... part baju setle, so if korang nk cube tempah baju ngn die ke ape silakan.. jaitan manik,jait baju semua die amik, not bad, aku tgk semua cantik2, n penah jgk kuar kt magazine kerja die :)



No comments: