Thursday 22 November 2012

Suku siap utk persiapan :)

As salam..

timeksih spend time baca entry kali nie.. ewahhh belom lagi da ckp thankz , hehe xpela janji ade la jgk kn belek2 ..ngeh3 pastikan korang baca dalma hati ye.. dah buat?? ok teruskan....
entry kali nie misi diteruskan dgn booking sgla ape yg patut..oohh btw, kalo baca akunye entry dulu kala, e-day jatuh pd 2 disember !! tp sgalanye telah berubah..ye telah berubah!! tunda sebulan k ~huwaaaa so dikaji diselidik dibincang jatuh la pada date 6januari 2013.. ape yg spesell sgtt tarikh keramat nie adalah mak aku nye nikahh! yehhh sama ~ so ley la smbot anyvsery skali kn mak? kiki tp utk pngetahuan korang,  abg aku yg ke3 tue bertunang dulu pon pada date 20 mei, jato ari bufday ayah aku ..dan kakak aku kawin jatuh plak ari bufday aku 30 mei ^__^ so adiah aku dpt adalah abg iparr! haha

important thing:

makeup by haniza hadi : RM200   ( SETLE )
mack ef photogrf : RM150 (BOOKING)
katering by kazen : RM1K  (mem besar a.k.a mak control duitt)
baju by aisyahermosa butik : otw siap, byar?? not yet...
handbouquet by  kesahkasehkita creation  : rm20(deposit) *rm70

HANTARAN :
 buah : sponser yeahh!!
kek : sponser save!!! hehe
coklat: not yet
kuih tat: not yet
sireh junjung : inspired by kazen ! hihi
bunga rampai/potpori : not yet
baju : belom carikkk !!

Nampak x korang ? mcm ade ruang yg belom dipenuhi kn..so ade nk sponser x?? kalo ade, syg korang ketat2, nk muahhh muahhh.. hikhikhik
dikira2 balik..byk yg ter over bajet.. jenuh aku tarik sana sini duit.. hehe
harap dipermudahkan la  sgla urusan :) insyallah
nie baru suku siap.. belom lagi, cari yg remeh2 tue dok nunggu.. nk setle kn pon xley jgk , mr FH nie xabis2 operasi..alahaiii, bile lagi nk mencari barang..  =__='
yg mak aku xabis2 bebel, satu ape xbuat lagi..makkkk oo makk..ley x be cool mak..jgn gabraa sgtt, nti adik buat lerrr.. sebulan lebih lagiii, bkn 2 mgu lagiii.. so be cool smile always makk, nti tuaa sgt k.. hahaha *jaat sugguh.



k la..tue je entry mlm nie..best x?? mcm haremm ayat.... hahahhaa
dadadaadada tatata ^___^

No comments: